Et huomanut mua kun sun ohi kävelin.
Kuuntelit musiikkia kuin et ois huomanutkaan.
Mä ihan nolona kysyin oisko sun vieressäs paikkaa
vapaata jos voisin istua.
Sä siirryt ikkunan viereen, hihkaiset myöntäen.
Osoitat kiintymystä mua kohtaan. En silmiäni irti susta saa.

Kerto:
Se on niin ihmeellistä kun rakastuu
Lämmin aalto peittää kaiken muun
Se on niin ihmeellinen tunne
kun sydän pakahtuu.

Jo seuraavana päivänä nousen bussiin hymysuin.
Sut mä nään ja siirryt ikkunan viereen.
Mä hymyilen ja istun vierees.
Et enää kainostele mua kohtaan
Vaan suoraan kätes mun kädellein tuot

Kerto:
Se on niin ihmeellistä kun rakastuu
Lämmin aalto peittää kaiken muun
Se on niin ihmeellinen tunne
kun sydän pakahtuu.

On tää omituista
Ei näin voi käydä
Mulle ainakaan!
Sä mua halaat ja tunnustat rakkautes
Mult' polvet pettää
Näin maasta herään

Kaikki oli vain unta mahdotonta
Nyt tajusin, ei niin koskaan käy.
Voin sanoo hyvästit mun unelmille
Koska toivoa ei näy

Kerto:
Se on niin ihmeellistä kun rakastuu
Lämmin aalto peittää kaiken muun
Se on niin ihmeellinen tunne
kun sydän pakahtuu.